طراحی سایت

Wiki Article

پیش از هر اقدامی یک جلسه با مدیران برند تنظیم کنید و هرچه می‌توانید درباره برند و مجموعه اطلاعات بگیرید. سپس با استفاده از اطلاعات دریافتی‌تان رنگ‌های اصلی سایت را انتخاب کنید.

آیا می‌خواهید بدانید هک رشد چیست و چه راه‌هایی برای رشد سریع وجود دارد؟ این مقاله برای شماست!

شهرک غرب، خیابان ایران‌زمین،گلســـتان جنوبی،پلاک ۳۵، ساختمان میثاق، طبقه سه

درباره ظاهر سایت از مشتری نظرسنجی کرده و به دلخواه او کار می‌کنیم مگر اینکه مشتری طرح را به سلیقه ما بگذارد.

برای این که انتخاب‌های شما را از میان هزاران افزونه وردپرس محدودتر کنیم، لیستی از پرکاربردترین پلاگین‌ها در وردپرس را در چند دسته‌بندی گردآوری کرده‌ایم که عموم وبمستران از آن‌ها استفاده می کنند.

دارای زیر ساخت و افزونه قوی سئو برای شناخته شدن در موتورهای جستجو

بله؛ تیم وب پویا به وسیله ویدیو های آموزشی با کیفیت، آموزش کار کردن با تمامی بخش های مختلف سایت را به شما می دهد. شما می توانید ویدیو های آموزشی وب پویا را در صفحه " راهنمای مدیریت فروشگاه ساز وب پویا " مشاهده کنید.

این سایت در این آموزش ساخت سایت فروشگاهی، سعی کردیم تمام جوانب را پوشش دهیم؛ اگر همچنان سؤالی ذهنتان را درگیر کرده است، در قسمت نظرات بنویسید.

مزیت مارکت های ایرانی قالب سایت، مثل ژاکت و راست چین، نسبت به همتایان توضیحات بیشتر خارجی‌شان این است که قالب ها را فارسی سازی و ترجمه کرده‌اند. بعد از انتخاب قالب سایت منبع مناسب بایستی آن را نصب کنید.

ما در همیار توسعه چه خدماتی برای طراحی فروشگاه اینترنتی ارائه می‌دهیم؟

فرقی ندارد که شما به صورت شخصی کار می‌کنید و سایت مربوط به برند خودتان است یا برای تیم یا برند دیگری این کار را انجام می‌دهید. در هر کلیک کنید صورت شما بایستی پیش از هر اقدامی برای طراحی سایت با وردپرس، اطلاعات جامعی درباره برند داشته باشید.

فرایند خرید را به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی کنید؛ چراکه هرگونه پیچیدگی می‌تواند به از دست رفتن مشتری ختم شود.

مثلاً اگر می خواهید سایت را کلیک کنید روی دامین اصلی نصب کنید، کافی است فایل های این پوشه را درون Public_html آپلود کنید:

کاربران سایت شما با وارد کردن آدرس دامنه در مرورگر به این صفحه هدایت می‌شوند. بهتر است اطلاعات جامع و مختصر برند و کسب و کار را در این صفحه جمع آوری کنید.

Report this wiki page